image

Поради педагогам загальноосвітніх закладів, які навчають дітей з гіперактивним розладом


Кольоротерапія – чудовий спосіб корекції психоемоційного стану дитини.
Презентація практичного психолога Новопетрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів


Підлітки, схильні до девіантної поведінки. Програма соціально-психологічного супроводу. (Поради для практичних психологів та класних керівників)


Формування самосвідомості у молодших підлітків (Поради для практичних психологів та класних керівників)


Соціально-психологічні умови розвитку мотивації досягнення у дітей молодшого шкільного віку


ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ
Сергій МИРОНЮК, методист психологічної служби міського методичного кабінету відділу освіти Брянківської міської ради, Луганська обл. Джерело: журнал «Психолог» № 1 (553), січень 2015


ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ СЕМІНАР-ТРЕНІНГ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ
Юлія АЛАНДАРЕНКО, практичний психолог ЗОШ І—III ст. № 3 імені С. Г. Шовкуна, м. Прилуки, Чернігівська обл. Джерело: журнал «Психолог» № 1 (553), січень 2015


ПРОГРАМА ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ
Сергій МИРОНЮК Джерело: журнал «Психолог» № 1 (553), січень 2015


ПІДЛІТКИ З АГРЕСИВНОЮ ПОВЕДІНКОЮ
ПРОГРАМА КОРЕКЦІЇ Джерело: журнал «Психолог» № 2 (554), січень 2015


 

ТРЕНІНГ ДЛЯ УЧНІВ 8-9-Х КЛАСІВ «РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ ТА ФЕНОМЕНАЛЬНОЇ ПАМ'ЯТІ»


Програма для учнів 8-9 класів «Компетентність в особистісному самопізнанні»
Автор програми: Скворчевська Ольга Володимирівна
Джерело: Скворчевська О.В. Ігрові методики роботи з учнями 5-9 класів.- Х.: Вид.група «Основа». «Тріада +», 2007. – 192с.


ОБДАРОВАНА ДИТИНА: ІЛЮЗІЇЙ РЕАЛЬНІСТЬ Заняття для батьків
Тетяна ІЛЛЯШЕВИЧ, практичний психолог Некрасівської ЗОШ І—III ступенів, Радянський р-н, АР Крим
Джерело: Обдаровані діти:Діагностика та супровід /Упоряд. Т.Червонна. – К.: Шк. світ, 2008. – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).


ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Адаптація тестової методики Р. Амтхауера Ольга НЕЧАЄВА, молодший науковий співробітник лабораторії психології обдарованості Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України, м. Київ    
Джерело: Обдаровані діти:Діагностика та супровід /Упоряд. Т.Червонна. – К.: Шк. світ, 2008. – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).


ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Рестандартизація тесту Р. Амтхауера для юнацького віку Дмитро КОРОЛЬОВ, кандидат психологічних наук, провідний науковий співробітник лабораторії психології обдарованості Інституту психології ім. Г. С. Костюка ЛПН України, м. Київ
Джерело: Обдаровані діти:Діагностика та супровід /Упоряд. Т.Червонна. – К.: Шк. світ, 2008. – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).


Поради для вчителів загальноосвітніх закладів, які навчають дітей з порушеннями слуху


Сайти для педагогічної просвіти батьків